Skrevet av Emne: Tips til trening, 16 år. 65 KG  (Lest 7336 ganger)

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #30 : 11. november 2008, 15:55 »
Skal jeg absålutt ikke si noe om rusmiddler her, men han eine på gymmen var lissom ein litt kraftig kar ei beita da han satsa på trening, så droppan ut litt og dopa seg. Kom tilbake og såg ikke ut, den pingla!

bare et eksempel på hva som "kan" skje Wink

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #31 : 23. november 2008, 01:16 »
Skal jeg absålutt ikke si noe om rusmiddler her, men han eine på gymmen var lissom ein litt kraftig kar ei beita da han satsa på trening, så droppan ut litt og dopa seg. Kom tilbake og såg ikke ut, den pingla!

bare et eksempel på hva som "kan" skje Wink
Tja, att han "dopa" seg viser att du ikkje er heilt utdanna innen det vide emnet som er rusmiddler. Det finst hundrevis av stoff, og kvart ett einaste ett har som regel forskjellig virkning. Å sette dei alle i bås ved å bruke ord som "dopa" gjer att eg ikkje kan ta det særs seriøst.

og på ein vell 4 veke har eg knappast økt 10-20 kg i dei tre store øvelsane, markløft, knebøy og benkpress.
har ikkje tatt det like seriøst dei første vekene, men når eg ser sopass fremgong blir eg berre meir motivert, og holder meg meir til programmet.

Og vekta har økt med vell 5kg.

Liten rapport Wink

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #32 : 23. november 2008, 01:57 »
skal ikke si jeg har peiling på dop jeg;) vil absolutt ikke ha det heller:D

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #33 : 24. november 2008, 00:12 »
skal ikke si jeg har peiling på dop jeg;) vil absolutt ikke ha det heller:D
Det er greit, men da må du ikke uttale deg om dop Tongue

Det finst dårlig dop og godt dop.

psykadelika (lsd, sopp, RC) som ikke er noe likt heroin, amfetamin og de der fy fy stoffene må være noe av det beste som har hendt meg, bevisthetsutvidelse. Etter min første tur på LSD innså jeg att ett så oppegående individ som meg ikke får dritten av røyk, og hele konseptet om å inhalere blåsyre,arsenikk m.m er tåpelig.

Prøvde en røyk etter turen min, og det smakte motbydelig, Ingen abstinenser, bare kuttet rett av.

Større emosjonelle spektre, og ble ett helt annet individ (på en god måte)

Noe lignende kunne du aldri fått på heroin, det er korttidsrus, alt du oppnår der er ett par timer med avslapping og så kjenner du ett sug etter mere heroin.

Begge deler er dop, men som du ser er de langt i fra like. Derfor hater jeg når folk omtaler all form for narkotika som "dop" og sier en nedvergende ting angående "dopet" uten å spesifere hvilket dop de sikter til Wink

Da håper jeg slipper flere sånne poster. På samme måte som jeg er tildels uvitende med trening, er dere uvitende angående narkotikum. Det aksepterer jeg, jeg er her for å lære, Så jeg krangler ikke når noen som kan mer om emne sier att jeg tar feil Wink


Er ikke noen skjennepreike, bare kort forklaring.

Takk for hjelpen, oppdaterer senere, og de som har noe mer konstruktivt å tilby meg angående trening (evt. rusmiddel skulle noen være uenige) så er det bare å peise på Wink

Utlogget Ole Gunnar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

  • Ole Gunnar
Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #34 : 24. november 2008, 00:31 »
Hvorfor røyker du hasj, da? Bare sånn att det ikke er av feil årsaker..

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #35 : 24. november 2008, 02:14 »
Hvorfor røyker du hasj, da? Bare sånn att det ikke er av feil årsaker..
Tja.

Hvorfor jeg gjør det nå?

For å slappe av, belønne meg selv. Er jeg ferdig med en hard økt med trening, alle lekser gjort, jobb ferdig. Og det er helg, og jeg vil drepe litt tid alene eller med kompiser. Synes simpeltent det er en ok substitutt for alkohol.

Jeg drikker og, er dog 1-2 måneder siden jeg sist var på byen.
Liker det rett og slett bedre, alt etter som. Er det en fest hos en kompis er det greit. Men når det er ute på en pub eller klubb, og jeg ikke kjenner noen, så helser jeg gjerne på feil type. Den agressive typen : /

Det viktige spørsmålet er vell heller hvor ofte, hvilken sammenheng. Årsaken er vell lik hos de fleste cannabisbrukere. Selvmedisinering og rus, Alle begrunner det sånn, men noen gjør det himla mye mer enn andre Wink

Rusbruket mitt. På vell ett halvt år

5g Hasj, delt på 4 stk
1g hasj
2g Amfetamin
4 øl
2 spritflasker


Synes ikke det er så gale fra sommer til jul.



Utlogget Djammen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #36 : 02. februar 2009, 16:08 »

Rusbruket mitt. På vell ett halvt år

5g Hasj, delt på 4 stk
1g hasj
2g Amfetamin
4 øl
2 spritflasker


Synes ikke det er så gale fra sommer til jul.



hehehehe nei det er bra det, kjør på , myyyyyyyye mer for og ha det morro! prøv og skaff deg noen sovepiller som du blander me sprit, da slapper du av

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #37 : 02. februar 2009, 16:12 »
 rofl

Er det mulig?   Grin
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #38 : 02. februar 2009, 16:21 »
mja, kan ikke klage, er på 75 kg nå. Så det har ikke hemmet meg mye, og på vell 2 måneder nå har jeg drukket 1 gang.

og kjapp innføring for dere.

2 spritflasker og 4 øl kan bli drukket på en helg uten problem
2 gram amfetamin kan bli tatt på 2 dager.
5g hasj kan bli tatt på ei helg
1g hasj kan bli tatt på en jonas Smiley

Så 2 uker ca. med rusbruk fordelt på ett halvt år. Helt grusomt, wauw fyfaen jeg er virkelig vraket. Herregud kommer til ende som pillenarkoman.


Det irriterer virkelig ræva av meg att folk ikke holder kjeft om emner de ikke har peiling på. Jeg holdt kjeft og lærte hvordan å trene har hatt fremgang. Men fyfaen, dere er virkelig fortsatt inspirert av når store tøffe politimannen hoppet innom skolen og fortalte att hasj gjør deg til en apekatt som kaster drit i fra toppen av trærne.

BEKLAGER att jeg ikke dedikerer livet mitt til treningen og er HELT rusfri. BEKLAGER att denne livstilen min med totalt 2 ukers rusbruk fordelt på ett halvt år er tusen ganger værre enn fjortissfylla og folk som drikker hver helg.

"er det mulig"

Kan ikke si det plager meg stort, siden jeg fortsatt ser likt på rusmidler, og er tydeligvis opplyst på det området, men samtidig har jeg dratt med meg noe nytt.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #39 : 02. februar 2009, 16:26 »
Nei for all del stå på, jeg mange kamerater med samme tankegang som deg, som inntil videre faktisk er noelunde oppegående...
Jeg synes bare det er rart å lese om drittungers sitt narkoforbruk på et treningsforum.

Sjallabais Smiley 
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #40 : 02. februar 2009, 16:45 »
Virker som om du ikke er den vanlige "fjortissen" i gata Wink Respekt til deg som er såpass åpen og kan reflektere litt rundt vanene dine.

Siden du ikke skal bli pro ellenoe så ser jeg ikke noe i veien med å drikke 1-4 ganger i mnd. Det er null stress, har ikke mye å si.

Når det kommer til hasjen så må du nesten se litt selv på hvordan du reagerer osv. Det er en tynn linje mellom bruk og missbruk. Men ser jo også bruken din siden jul, det er ikke så mye som folk skal ha det til.

lykke til
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #41 : 02. februar 2009, 20:59 »
Har prøvd å røyket 4 dager i strekk, veldig lite 1-3 ganger om dagen, Fikk små ubetydelige ulemper som att jeg ikke klarte å snakke litte fort og være like artikulert.

Var gale nok, så det prøver jeg ikke igjen. Og personlig er jeg ikke i ett miljø der hasj er dagligdagse ting.

rusbruken min er grei, amfetamin er ikke noe som er ett must på ett halvtår bare spratt inn her plutselig. Hasjen er vell kanskje mer forventet på 6 måneder, men som sagt. Ikke ett must, og alkohol skjer sjeldent, siden jeg ikke har mulighet for å drikke annen enn i påsken, vinterferien, sommer, jul og alle de tidene der Smiley så det går gjerne noen måneder mellom hver gang

takk whey%

Og grunnen til att jeg skrev mitt rusbruk var fordi noen lurte på hvordan bruken min med hasj var. Svar på en forespørsel. Derfor skrev denne "drittungen" om rusbruken sin. Hvorfor skulle jeg ellers nevne det her på ett treningsforum.

"sjallabais"

Utlogget Shortyy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #42 : 03. februar 2009, 11:15 »
Best nok å holde seg unna rus.. Skaff deg dame, eller tren til du spyr, da får du bra overskudd av energi, og endorfin, som gjør deg glad. Ellers kan du bare hyperventliere for å få en "ut av dæ sjæl" opplevelse.. Mye annet du kan gjøre, men hasj er ikke lovlig i Norge. Blir du tatt får du betale for det.. Så du må nesten flytte til Amsterdam hvis du skal fortsette på lobligvis.. Smiley
Jadda! Selger No Explode for kr 500. Alle smaker, kommer i 1025g størrelser.
Send PM eller mail: shizle_91@hotmail.com

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #43 : 03. februar 2009, 11:33 »
Best nok å holde seg unna rus.. Skaff deg dame, eller tren til du spyr, da får du bra overskudd av energi, og endorfin, som gjør deg glad. Ellers kan du bare hyperventliere for å få en "ut av dæ sjæl" opplevelse.. Mye annet du kan gjøre, men hasj er ikke lovlig i Norge. Blir du tatt får du betale for det.. Så du må nesten flytte til Amsterdam hvis du skal fortsette på lobligvis.. Smiley

Trur du ikke han er klar over dette selv, pappa?
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Tips til trening, 16 år. 65 KG
« #44 : 03. februar 2009, 11:35 »
Trur du ikke han er klar over dette selv, pappa?

Kanskje det mor.  Grin
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!