Skrevet av Emne: Nok en post om kreatin :>  (Lest 3188 ganger)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Nok en post om kreatin :>
« #30 : 31. desember 2004, 13:07 »
Ja, det er jeg klar over. Men hva er det lengste du har kjørt kreatin i strekk?

Det er vel egentlig lite intressant hva akkurat jeg gjør personlig, men jeg har vel muligens brukt det i over ett år i strekk.

Utlogget npower

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 129

SV: Nok en post om kreatin :>
« #31 : 31. desember 2004, 16:23 »
Jeg ser det er endel spørsmål her som dere finner svar på ved å gå til vår hjemmeside (klikk på annonse) og lese artikkelen om kreatin, men jeg skal gi endel svar også her. Først: Løsligheten av kreatin: Blander du i kaldt vann trenger du en kvart liter for å løse 3 gram. En kopp lunket vann skal kunne løse ca. 20 gram. Avhengig av fremstillingsprosess dannes det også kreatinin. Kreatinin er en uønsket forurensning  og danner bunnfall under utrøring siden dette stoffet ikke lar seg løse i vann. Det virker som om det er endel kreatin med relativt stort innhold av kreatinin på markedet.  Dette kreatinet har sannsynligvis også andre uønskede forurensninger som en skal være obs på, bl. a det kreftfremkallende stoffet thiourea.
Slapp og kvalm av kreatin? Helt naturlig siden opp mot 20% av de som prøver kreatin rapporterer om dette, og i de fleste videnskapelige forsøk som er gjort må noen av personene stoppe med kreatin siden de ikke tåler kreatin.  Hilsen NPower

Utlogget jossiii

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

SV: Nok en post om kreatin :>
« #32 : 04. januar 2005, 12:57 »
For meg er det mer interessant å høre andres erfaringer enn et eller annet forskningsresultat.

Dermed basta!
;-_-;

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!